Heeft u een klacht? Dat vinden we vervelend, en we willen graag met u bespreken wat er is gebeurd. Zo kunnen we samen zoeken naar een oplossing die bij u past. Uw klacht is belangrijk voor ons. Het helpt ons om onze zorgverlening beter te maken en problemen in de toekomst te voorkomen. U bent welkom om langs te komen in onze praktijk. Lossen we het samen op?

Liever niet bellen? Klacht schriftelijk melden

Is het moeilijk voor u om uw klacht persoonlijk of telefonisch door te geven? U kunt ook ons klachtenformulier invullen. Dit formulier komt bij onze klachtenfunctionaris terecht. Wij nemen daarna snel contact met u op.

Als we er samen niet uitkomen

..dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke klachtenfunctionaris van het SKGE. Samen zoeken jullie dan naar een oplossing. Waar nodig kan deze persoon ook proberen te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen kant en geeft geen oordeel. Alles wat u vertelt, blijft vertrouwelijk.